Omkring Lägerelden
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Presentation

Gå ner

Presentation Empty Presentation

Inlägg av Admin tor feb 20, 2014 11:53 pm

Jag är Ladyhawk WhiteEagle och jag är en kvinna, 55+, som just nu bor med min dotter i norra Värmland. Jag är okonventionell och ofta kontroversiell i mina tankar och åsikter, men ser inte nödvändigtvis det som någonting negativt. Min tro på att samhället/systemet går att förändra inifrån här försvunnit bit för bit, och nu sällar jag mig mer och mer till de som anser att vi måste bryta oss fria och skapa nya samhällen utanför det etablerade samhället för att vi som människor ska överleva.

Min livsåskådning ligger närmare den hos nordamerikas indianer, med respekt för Moder Jord och allt levande omkring oss. Vi behöver hitta en ny livsstil där vi lever i harmoni med naturen och bara använder det vi behöver av hennes gåvor.

Jag är också en sk Green Witch och healer. Jag har Reiki 2 och kan sända healing för den som så önskar.

Jag är intresserad av att leva "off the grid" som man säger i bl a USA och England, vilket inte verkar vara så utbrett i Sverige. Därför har jag skapat detta forum för oss med samma intresse och livsåskådning där vi kan utbyta tankar, idéer, erfarenheter och kunskap. Det behövs alternativ till den livsstil som erbjuds av våra ledare idag, och jag hoppas att vi här inne ska kunna visa vägen till de alternativen.

Välkommen att bli medlem och börja diskutera.

Ladyhawk WhiteEagle
Admin
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 14-02-20

https://omkringlagerelden.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet