Omkring Lägerelden
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Låt övergivan hus hitta nytt liv

Gå ner

Låt övergivan hus hitta nytt liv Empty Låt övergivan hus hitta nytt liv

Inlägg av Admin ons feb 26, 2014 7:44 am

Jag är okonventionell och ofta kontroversiell i mina åsikter och tankar, men jag har nog tappat tron på att det går att förändra det etablerade samhället/systemet inifrån.

Vad har nu detta med bostäder att göra? Jo, jag brukar kika runt på siter för UE (Urban Exploration), de som söker upp och undersöker övergivna hus bl a, och efter vad jag sett på bilderna som lagts upp, och utifrån vad medlemmar själva skriver, så finns det en himla massa övergivna men beboeliga hus lite varstans i landet. Att ägarna inte längre vill ha sina hus betyder ju inte att de behöver stå och ruttna bort och förvandlas till ruiner enligt mig. Det finns massor av människor som med glädje skulle överta och rusta upp sådana hus, mig själv inräknad, om ägarna slutade vara så giriga och hellre låta husen ruttna bort än låta någon annan överta dem och göra dem levande igen.

Vet du hus som står tomma och övergivna, och har gjort så en tid, och vilka ägarna är? Lämna gärna information här så kanske någon annan kan få sin drömbostad.


Ladyhawk WhiteEagle
Admin
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 45
Registreringsdatum : 14-02-20

https://omkringlagerelden.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet